info@ugostiteljstvo.hr   +385 99 644 1371

Uvjeti korištenja

Uvjeti korištenja

Cijene proizvoda

Tvrtka Capotavola d.o.o. se obvezuje jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti iznos cijene artikla sukladno članku 7. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14). Sve cijene artikala iskazane su u formatu ‘’cijena sa PDV-om’’ i izražene su u hrvatskim kunama (kn). Cijena dostave nije uključena u cijenu artikla.  Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave.



Kontrola cijena

Proces upisivanja cijene u internetskoj trgovini za svaki artikal podložan je kontroli na više razina, no bez obzira na to, postoji mogućnost nastanka pogreške.O nastaloj izvanrednoj situacji (pogrešno iskazana cijena određenog artikla ili nemogućnost isporuke po narudžbi kupca) tvrtka Capotavola d.o.o. biti će obavezna obavijestiti kupca, te se tvrtka Capotavola d.o.o. unaprijed ispričava svojim kupcima u slučaju nastanka takve situacije.



Izmjene cijena

Tvrtka Capotavola d.o.o. ovlaštena je mijenjati cijene za online kupovinu bez prethodne obavijesti.



Rasprodaje i akcijske prodaje

Tvrtka Capotavola d.o.o. ovlaštenaje u svakom trenutku odrediti rasprodaju, dnevnu ili tjednu akcijsku prodaju za pojedini artikal, grupu artikala i/ili za sve artikle.



Količina artikala po akcijskim uvjetima

Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe. Kod akcijske prodaje, napominjemo da je prodaja artikala koji su na akciji ograničena. Kupcima se može osigurati ograničena količina proizvoda, odnosno količina dovoljna za kućnu upotrebu Kupca, osim ako nije drugačije direktno dogovoreno sa tvrtkom Capotavola d.o.o.



 

Načini plaćanja

Naručene artikle kupac može platiti pouzećem, kreditnom karticom ili uplatom preko uplatnice (ili internet bankarstvom) na transakcijski račun tvrtke Capotavola d.o.o. Prilikom odabira plaćanja uplatnicom na Vašu e-mail adresu stići će podaci za uplatu s iznosom koji potrebno uplatiti. Artikle naručujemo i šaljemo tek kada je uplata vidljiva na našem računu. Za plaćanje putem Interneta možete se koristiti sljedećim kreditnim karticama: MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro i American Expres. Minimalna narudžba je 50,00kn.



Izjava o sigurnosti

WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.





Dostava i preuzimanje robe

Plaćene narudžbe odabranih artikala dostavljamo u najbržem mogućem roku na Vašu adresu. Dostava robe se izvršava angažiranjem renomiranih dostavnih službi. Dostava se radi na prag kućne/poslovne adrese ili u najbližem poštanskom uredu.

Roba se može osobno preuzeti i na našem skladištu u Puli.



Svaku pošiljku primatelj po primitku ovjerava i potpisuje dostavnicu. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti. Pošiljatelj će u listi preuzimanja naznačiti referentni broj prateće dokumentacije, pri čemu će kasnije potpisana dostavna lista s referentnim brojem biti dokaz o izvršenoj dostavi.



Koliko ću platiti dostavu?

Cijena dostave izračunava se u finalnim koracima kupovine prije samog plaćanja i jasno se prikazuje kupcu. Izračunavanje se vrši na osnovu ukupnog iznosa narudžbe. Cijena dostave uvijek je zasebno prikazana i ispisana na računu. U cijenu dostave uključeno je pakiranje proizvoda.



Kada će narudžba stići na moju adresu?

Rok isporuke za artikle koji su označeni kao odmah raspoloživi iznosi 3-7 radna dana od dana primitka uplate za isporuke u kopnenom dijelu i obalnom dijelu Hrvatske, te 7-10 radnih dana na hrvatske otoke. Zbog trenutne situacije sa Covid-om, moguće je kašnjenje pošiljke. Na kašnjenje pošiljke vezano uz Covid situacju nismo u mogućnosti utjecati, te ne pruzimamo nikakvu odgovornost.



Pregled prilikom preuzimanja

Prilikom preuzimanja dostavljenog artikla, Kupac je dužan pregledati isporučeni artikl, to jest:

- provjeriti postoje li eventualno vidljiva vanjska oštećenja na pošiljci i/ili na samim artiklima koji se nalaze unutar pošiljke i odmah ih reklamirati dostavnom radniku, te odbiti preuzeti isporučene artikle na kojima su vidljiva oštećenja.

- obavezno otvoriti pošiljku pred dostavljačem i usporediti dostavljene artikle s dostavnicom, a ukoliko nešto nedostaje ili su isporučeni artikli koji nisu naručeni, odmah ih reklamirati dostavljaču.



Što ako sam dobio krivi artikl ili artikl s greškom?

U slučajevima kada je Kupcu isporučen artikl različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog artikla, a ukoliko to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene artikla. Prije izvršavanja samog povrata novca, Prodavatelj će na adresu kupca poslati ovlaštenog dostavljača kojemu je Kupac dužan vratiti krivo dostavljen artikl. Povrat novca izvršava se isključivo nakon povrata neoštećenog artikla u originalnoj ambalaži.



Što kada dobijem naručeniartikl?

Prilikom dostave, uz kupljeni artikl, Kupac dobiva sve isprave koje prate artikl, ukoliko iste postoje (jamstveni list, obavijest o proizvodu, upute za korištenje proizvoda, i sl.), otpremnicu, te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati, ukoliko ne postoji razlog za reklamaciju. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke Kupac potvrđuje da je prilikom preuzimanja artikla izvršio njegov pregled te da je artikl preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja, da kvantitativno i kvalitativno odgovara artiklima s otpremnice te da su uz artikle isporučene sve isprave sukladno zakonskim propisima.



Ako je Kupac prilikom pregleda dostavljenih artikala na gore opisan način našao razlog za reklamaciju, robu treba odmah reklamirati dostavljaču, jer reklamacije prijavljene nakon isporuke dostavljenih artikala, Prodavatelj neće uvažiti.

Račun za proizvod isporučuje se kupcu u posebnoj pošiljci poštom ili u sklopu isporučenog artikla.



Što ako ne želim primiti naručeni artikl?

Ukoliko Kupac ne preuzme artikl ili odbije preuzeti artikl bez valjanog razloga, Prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.



Mogu li osobno preuzeti proizvode?

Osobno preuzimanje robe moguće je isključivo ukoliko je odabrano plaćanje putem kartice ili virmansko plaćanje. Nemamo mogućnosti naplate robe na skladištu prilikom preuzimanja.

Plaćene narudžbe odabranih artikala možete osobno preuzeti po prethodnom telefonskom dogovoru sa našim operaterom. Naš operatet kontaktirati će Vas telefonski ili putem e-maila u roku od 48 sati od potvrde narudžbe.

Prilikom osobnog preuzimanja ponesite sa sobom potvrdu o izvršenoj uplati. Osobno preuzimanje proizvoda u našem skladištu ne naplaćuje se.





Uvjeti korištenja i poslovanja

Svako korištenje internet stranice www.ugostiteljstvo.hr podliježe niže navedenim uvjetima. Dokumenti, informacije i sadržaji objavljeni na internet stranici www.ugostiteljstvo.hr ne smiju se kopirati, osim za individualnu uporabu, te nekomercijalne svrhe, ali uvijek uz poštivanje autorskih prava i drugih prava intelektualnog vlasništva kao i svih ostalih ograničenja prava. Bilo kakvo kopiranje, reprodukcija ili distribucija dokumenata, informacija i sadržaja sa ove web stranice dopuštena je isključivo temeljem prethodnog izričitog odobrenja od tvrtke Capotavola d.o.o.



Capotavola d.o.o.

Trgovačka 40, 52215 Vodnjan

E-mail: info@ugostiteljstvo.hr

OIB: 43704912774

Trgovački sud u Pazinu, MBS: 130088328



Ovi uvjeti definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i reklamacije robe ponuđene u našoj Internet trgovini. Isporučitelj (Prodavatelj) robe je tvrtka Capotavola d.o.o. , Trgovačka 40, 52215 Vodnjan - HR, OIB: 43704912774, a Kupac robe je posjetitelj Internet trgovine koji odabere barem jedan artikl, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga Prodavatelju. Sve cijene su izražene u formatu ‘cijena sa PDV-om’’.

 



O artiklima ili uslugama

Tvrtka Capotavola d.o.o. nastojati će osigurati maksimalnu točnost informacija i podataka sadržanih na ovoj web stranici, ali se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na www.ugostiteljstvo.hr, slike artikla su ilustrativne prirode i ne jamčimo da slika u potpunosti odgovara samom artiklu. Za moguće pogreške kod opisa artikla ne odgovaramo. Moguće su različitosti stvarnog artikla i opisanog na ovim stranicama, ukoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sastav artikla. Svi opisi se redovito i detaljno provjeravaju. Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn). Istaknute cijene vrijede za sve načine plaćanja.



Uvjeti poslovanja

Molimo Vas da pozorno pročitate uvjete korištenja prije korištenja www.ugostiteljstvo.hr internet stranice na bilo koji način. Usluge internetske trgovine www.ugostiteljstvo.hr - Capotavola d.o.o. vrijede za kupce sa prebivalištem na području Republike Hrvatske.

Proces kupnje potrebno je završiti do kraja. Kupac možete postati ukoliko ste punoljetna osoba, starija od 18 godina, i ukoliko prihvaćate naše ovdje navedene uvjete korištenja, opće uvjete poslovanja i uvjete kupnje.

Cijene prikazane u Internet trgovini su maloprodajne cijene, iskazane u formatu ‘cijena sa PDV-om’’ i izražene su u hrvatskim kunama (kn).

Narudžbom artikla putem Internet trgovine www.ugostiteljstvo.hr - Capotavola d.o.o. prihvaćate uvjete kupnje koji su navedeni na Internet trgovini.

Kupac je svaka osoba koja elektronički naruči artikl. Kupac je svaka prava ili fizička osoba koja naruči artikl/e prihvaćanjem ponude koja mu se izdaje u elektroničkom ili pisanom obliku, te izvrši plaćanje u punom iznosu koji se od njega traži u ponudi. Kupac nije osoba koja samo zatraži informativnu ponudu putem www.ugostiteljstvo.hr internet stranice.

Kupoprodajni ugovor između korisnika i tvrtke Capotavola d.o.o. postaje pravovaljan nakon primitka naručene pošiljke i vrijedi isključivo za područje RH.



Tvrtka Capotavola d.o.o. obvezuje se poslovati u skladu sa legitimnim zakonima Republike Hrvatske.



Tvrtka Capotavola d.o.o. zadržava pravo ne izvršiti naplatu i dostavu artikla kupcu ako je kreditna/debitna kartica neispravna ili se ne može autorizirati.



Tvrtka Capotavola d.o.o. zadržava pravo ne izvršiti naplatu i dostavu artikla kupcu ako postoji sumnja u prijevaru, ako pri tome elektroničkom poštom ili telefonskim pozivom obavijesti kupca.



Tvrtka Capotavola d.o.o. zadržava pravo ne izvršiti naplatu i dostavu artikla kupcu ako nije moguće kontaktirati kupca.



Tvrtka Capotavola d.o.o. zadržava pravo ne izvršiti naplatu i dostavu artikla kupcu ako je adresa ne postojeća ili se iz danih podataka ne može dostaviti artikl na tu adresu.



Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog artikla od strane tvrtke Capotavola d.o.o. zbog toga što artikl trenutno nemamo na zalihi ili ga više ne možemo naručiti od dobavljača, dužni smo kupca obavijestiti pismenim putem, te kupac tada može odlučiti:

a) želi li otkazati narudžbu i u tom slučaju naplata niti dostava neće biti realizirana;

b) prihvatiti novi rok isporuke, ukoliko artikl možemo naručiti od dobavljača i tada kupca obavijestiti o očekivanom roku isporuke;

c) ukoliko ne možemo identičan artikl naručiti od dobavljača po identičnim uvjetima, tada se kupcu nudi zamjenski artikl sličnih karakteristika, po cijeni važećoj za taj artikl.





Kupovina u WEB TRGOVINI

Korištenje Usluge i narudžba

1. Kupnja putem usluge vrši se tako da korisnik naručuje dostupne artikle (artikli) koje bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati dostupnim artiklima. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja postavki zaslona računala, razlike u načinima na koje ljudsko oko percipira boje i sl., tvrtka Capotavola d.o.o. ne jamči potpunu sukladnost boja artikla s bojama prikazanima na zaslonu računala. Prilikom eventualne reklamacije ne možete se pozvati na fotografiju artikla ako uz nju stoji opis "razne boje", "razni okusi", "razne veličine", "razni oblici" i slični navodi koji podrazumijevaju da se artikl može razlikovati od slike.



2. Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Narudžbe se obrađuju od ponedjeljka do petka od 09:00 do 16:00 sati. Artikle birate iz kataloga internetske trgovine tvrtke Capotavola d.o.o. koji je uređen prema vrsti i namjeni artikala trgovine Capotavola d.o.o. Ponuda se neprekidno nadopunjava.



3. Tvrtka Capotavola d.o.o. ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi.



4. Narudžba artikala vrši se elektronskim putem. Klikom miša na ikonu "Dodaj" odabrani artikl sprema se u potrošačku košaricu. Klikom na ikonu "Vaša košarica" mogu se pregledati svi odabrani artikli, a klikom na ikonu "Naruči" dovršava se narudžba. Artikli su naručeni u trenutku kad prođu cijeli postupak narudžbe.



5. Stavljanjem artikla u košaricu proizvod nije rezerviran.



6. U obrascu za kupnju postoje dva polja za upis adrese. Ako kupac ispuni samo jedno od njih, podrazumijeva se da je adresa za isporuku jednaka adresi naručitelja/platitelja.



7. Na adresu e-pošte s koje je izvršena registracija bit će poslana potvrda narudžbe naslovljena "www.ugostiteljstvo.hr" koja potvrđuje da je narudžba zaprimljena, s podacima o:

a) Tvrtki Capotavola d.o.o. kao prodavatelju i kontaktputem kojega se mogu iznositi prigovori;

b) Naručenim artiklima i njihovom nazivu;

c) Cijeni artikla, uključujući sva porezna i druga davanja;

d) Troškovima dostave narudžbe;

e) Odabranom načinu plaćanja



8. Nakon primljene narudžbe, administrator provjerava sve stavke narudžbe, dostupnost artikala, te potom kupcu šalje potvrdu isporuke, ili u slučaju da neki artikli nisu dostupni, telefonski ga kontaktira i obavještava o istome te nudi zamjenske proizvode u istom iznosu ili umanjuje iznos narudžbe.



9. U slučaju da tvrtka Capotavola d.o.o. iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih artikala, s Vama će, telefonom ili e-porukom, stupiti u kontakt operater u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog artikla ili eventualnog otkazivanja naručenog artikla.



10. Ukoliko niste zaprimili potvrdu narudžbe putem e-pošte u roku od 24 sata od podnošenja narudžbe ili Vam artikli nisu isporučeni na način naveden u e-poruci, molimo obratite se na adresu e-pošte info@ugostiteljstvo.hr



11. U slučaju problema ili nejasnoća tijekom narudžbe kontaktirajte operatera na adresu e-pošte info@ugostiteljstvo.hr

 



Plaćanje robe

Kupac se obvezuje naručene artikle s troškovima dostave platiti jednim od sljedećih načina plaćanja:



a) Pouzećem

b) Uplatom na transakcijski račun (virman) po ispostavljenoj ponudi

c) Kreditnom ili debitnom karticom American Express, Mastercard, Maestro, Visa ili Visa Electron



Trošak dostave dodatno se zaračunava u cijenu prema cijenama objavljenim na stranicama web trgovine. Kupoprodajni ugovor je sklopljen u trenutku primitka plaćanja.

1. Plaćate li pouzećem, svoju narudžbu platiti ćete dostavljaću prilikom isporuke artikla.

2. Plaćate li prema ponudi svoju ćete narudžbu platiti uplatom na transakcijski račun banke naveden u ponudi.

3. Plaćate li kreditnom karticom, zaštita osobnih podataka u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679-Uredba te provedbe Opće uredbe o zaštiti podataka

WSPay kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te sa osobnim podacima postupa u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka.

WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanja obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima.

Za izvršenje Ugovora (autorizacije i naplate) potrebni su sljedeći osobni podaci kupca:

Ime i prezime

E-mail

Telefon

Adresa

Mjesto

Poštanski broj

Država

Vrsta kartice

Broj kartice

Vrijeme trajanja kartice

CVV kod kartice



WSPay ove osobne podatke ne obrađuje niti koristi osim u svrhe izvršenja ugovora autorizacije i naplate.

WSPay jamči ispunjavanje svih uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka, a osobito poduzimanje svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera a to naročito potvrđuje i PCI DSS L1 certifikatom.



Reklamacije Kupac ima pravo na reklamaciju robe u roku 7 dana od njezina primitka. Reklamirati se može vidljivo oštećenje na artiklu, nedostatak pojedinih dijelova, te nefunkcionalnost pri upotrebi. Reklamacije se zaprimaju pismenim putem na e-mail: info@ugostiteljstvo.hr ili na adresu Capotavola d.o.o., Trgovačka 40, 52215 Vodnjan - HR. U slučaju reklamacije Kupac je dužan o svom trošku vratiti artikl Prodavatelju. Prodavatelj je dužan u roku 30 dana od dana primitka pisane reklamacije Kupcu zamijeniti artikl ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.



Elektronska komunikacija

Posjećivanjem stranica naše web trgovine komunicirate elektronskim putem.Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.



Pravo na jednostrani raskid ugovora

Potrošač može, ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ovaj ugovor, u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku. Pravo na jednostrani raskid ugovora počinje teći od datuma isporuke. Ukoliko potrošač nije dobio ovaj obrazac, rok za jednostrani raskid počinje teći od dostave ovog obrasca i ističe nakon jedne godine i 14 dana. Ukoliko potrošač nije dobio sve tražene informacije, rok za jednostrani raskid počinje teći od trenutka kada potrošač dobije te informacije, i ističe nakon tri mjeseca i 14 dana. Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni, a može biti dostavljena kao pismo poslano poštom ili elektronička pošta. Ukoliko potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi s tim u vezi nastale troškove.



Obveze potrošača (kupca) u slučaju jednostranog raskida ugovora

U slučaju da koristi svoje pravo, kupac snosi trošak vraćanja robe i mora je vratiti u roku od 14 dana (članak 77. ZZP). Kupac isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (članak 77. ZZP); otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično, osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Ukoliko je artikl vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.



Potrošač je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora kojom izražava svoju volju da raskine ugovor. Prodavatelj je dužan potvrditi primitak izjave o raskidu ugovora.



Izjavu o raskidu ugovora potrošač je dužan poslati prije isteka predviđenog roka za raskid ugovora i to elektroničkim putem na e-mail adresu trgovca: info@ugostiteljstvo.hr



Odgovornost za materijalne nedostake

Materijalne nedostatke riješavamo sukladno Zakonu o obveznim odnosima.



Povrat sredstava i troškovi povrata robe

1. Nakon preuzimanja robe kupac može u roku od 14 dana vratiti preuzetu robu prodavatelju pod slijedećim uvjetima:

1.1. Ako vraća neraspakirani artikl u originalnoj ambalaži kupac snosi troškove dostave i otpreme, a prodavatelj će mu vratiti čitavu uplaćenu kupoprodajnu cijenu za artikl (bez troškova dostave).

1.2. Ako vraća raspakirani artikl koji nije koristio i originalnu ambalažu kupac snosi troškove dostave i otpreme, a prodavatelj će mu vratiti uplaćenu kupoprodajnu cijenu.

1.3. Ukoliko je artikl korišten ili naručen po specifikacijama potrošača ili je jasno prilagođen potrošaču, potrošač nema pravo na jedostrani raskid ugovora.

2. Artikl koji bude oštećen, te artikl koji nema garanciju i svu pripadajuću dokumentaciju koja je bila u artiklu nakon preuzimanja od strane kupca, prodavatelj nema obvezu preuzeti u povratu, te nema obvezu povrata uplaćene kupoprodajne cijene.

3. Povrat novca prodavatelj može izvršiti tek nakon što zaprimi vraćene artikle od strane kupca. Povrat novca prodavatelj će izvršiti u roku od 14 dana od dana kada je artikl zaprimljen u naše skladište..



Izmjene

Tvrtka Capotavola d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila, te isključuje svoju odgovornost za moguće posljedice takvih izmjena i obvezuje se obavijestiti sve registrirane korisnike putem e-mail adresa koje su upisali prilikom registracije. Sve promjene primijenit će se na korištenje www.ugostiteljstvo.hr stranica. Ukoliko se ne slažete s navedenim pravilima korištenja i ne želite ih prihvatiti, molimo Vas obratite se našem Kontakt centru sa svojim primjedbama i za to vrijeme nemojte koristiti usluge Internet prodavaonice.



Registracija

Da biste se registrirali na www.ugostiteljstvo.hr Internet prodavaonicu, morate imati najmanje 18 godina. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije. Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka koje ste unijeli prilikom registracije, dužni ste odmah ažurirati Vaš korisnički račun kako biste nas obavijestili o nastalim promjenama.



Sigurnost

Prilikom registracije na stranicu www.ugostiteljstvo.hr biti ćete dužni kreirati lozinku koju morate zadržati samo za sebe i ne dijeliti je s drugim osobama. Odgovorni ste za sve akcije i narudžbe koje su naručene pod Vašom lozinkom. Ako znate ili sumnjate da još netko zna Vašu lozinku, dužni ste nas obavijestiti o tome tako da kontaktirate naš Kontakt centar e-mailom.